Ingrid skriver om den sanna sanningen.


Jag har haft kluvna känslor för Ingrid Carlqvist. Å ena sidan är hon som en av oss och å andra sidan är hon faktiskt kvinna. Nog för att hon visat sin lojalitet med män som blivit anklagade för att ha våldtagit barn och andra bröder i nöd, men ändå har den där besvärande lilla skillnaden som kallas kön varit ett hinder oss emellan.

Det är slut med tvivlet. Nu råder inte längre någon som helst tveksamhet om vem sida hon står på och jag drar en djup suck av lättnad. Äntligen klev hon ur garderoben genom att ärligt och helt öppet berätta att barn förvisso inte ljuger om våldtäkter men att dom är dom hjärntvättade och har fått våldtäktsminnen inplanterade i huvudet av sin mamma. Ingrid har aldrig träffat ett trovärdigt barn och det säger ju allt. Tack för att du står på vår sida Ingrid Carlqvist. Du behövs i kampen mot genusorättvisorna.

Nu frågar min (jobbiga) vän Tom vad våldtagna barn har med genusorättvisor att göra. -Jamen Tom! Svarade jag. – Du vet genus, det är ju samma sak som kön och det vet ju till och med du vad kön är för något, eller hur Tom?   -Tänk efter Tom sa jag ganska bestämt. -Tänk efter noga Tom vad man kan göra mer med sitt kön än att kissa så förstår du nog sambandet lite bättre.

Tom sitter bara och skakar på huvudet men så är han inte som  han borde heller. Om man säger så. Fast det gör inget eftersom han är på samma sida som jag. Ingrid Carlqvist skrev två inlägg på sin blogg om Susanne Clänsys bok: Trauma myterna tror jag den heter. Ingrid berättar att Susanne satte in en annons i tidningen om att hon ville intervjua incestoffer och andra så kallat våldtagna barn för att få höra om dom haft några positiva erfarenheter. Hon fick 200 svar och intervjuade dom och alla tyckte det var bra med våldtäkter i barndomen.

Jag är ju väldans intresserad av det här så jag har läst lite undersökningar som sammanlagt omfattar mer än 100 000 incestoffer och andra våldtagna barn och där dom berättar hur dom mår. Studierna är vetenskapligt gjorda liksom urvalet av respondenter som redovisas och jämförs med kontrollgrupper i dom fall det varit möjligt. Men som Ingrid säger så är Susannes studie den enda riktiga sanningen och Susanne har träffat dom enda riktiga offren. Dom enda 200 äkta barn våldtäckts offren. Dom som verkligen vet hur det är och hur man mår efter våldtäckter i barndomen.

Myten är spräckt. Åt skogen med alla hundratusen tals incestoffer och alla andra forskningsrapporter. Tack Ingrid för att du är så pålitlig och aldrig sviker oss bröder i nöd.

Jamen precis! Barn ljuger inte dom är hjärntvättade och jag kan ge mig fanken på att dom fysiska skadorna man hittar på våldtagna barn också är ditplanterade och att alla miljontals bilder och filmer som finns på våldtagna barn i själva verket är utplanterade av feministerna för att sätta ditt oss.

Tom sitter här bredvid mig och har börjat förfesta inför helgen. Han är lite pårökt och då brukar han tänka smart och kreativt. Han undrar om inte vi också ska sätta in en annons i tidningen och be alla som bara upplevt positiva saker med droger höra av sig och sedan kan vi göra en vetenskaplig studie om hur många som upplevt droger som något positivt. Bara för att motbevisa alla andra studier om baksidan med droger liksom. Det skulle räcka med att 200 svarar.

En får ta ansvar för vad en skriver tänk på de

